.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آشوراده سکوی پیشرفت گلستان است

نماینده ولی فقیه در گلستان از جذابیتهای گردشگری آشوراده به عنوان سکوی پیشرفت این استان یاد کرد.

به گزارش مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر پنجشنبه در نشست با مسئولان میراث فرهنگی استان افزود: این جزیره با جذابیت‌های خاص گردشگری که دارد به یک معنا برتر از جزیره کیش بوده و شایسته توجهات ویژه است و سرمایه گذاری در این جزیره، زمینه‌های لازم جهت توسعه و رونق استان را ایجاد می کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: با حل و رفع مشکلات اساسی و بنیادی موجود در این استان و توسعه زیرساخت های گردشگری گلستان، در روند توسعه این استان تسریع شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت حفظ و احیای جهانی مواریت تاریخی این استان گفت: بازسازی و احیای این آثار، روند توسعه پایدار این استان را سرعت می بخشد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به وجود آثاری چون گنبدقابوس که در آستانه ثبت جهانی است، دیوار تاریخی گرگان و شهرتاریخی جرجان در این استان، افزود: استان گلستان جذابیتهای بی‌نظیری دارد که بالقوه مانده و هنوز به طور کامل به فعلیت نرسیده است، که اگر این جذابیت‌ها به منصه ظهور برسند، موجبات توسعه پایدار را در این استان فراهم می آورد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبدالغفور آخوندنعمانی 30 ارديبهشت 1390
حضرت ایت الله نورمفیدی ازاول انقلاب مقدس اسلامی همیشه به دنبال تقویت وحدت ویکپارچگی مردم عزیز این منطقه هستند باوجود آن بزرگوار استان گلستان در وحدت و اتحاد مذاهب وقومیت ها زبانزد جهانیان شده خداوند سایه پرمهر مقام معظم رهبری را از سر ایشان و ما کم نکند تا این وحدت همچنان باقی بماند . انشا،الله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.